Cista Velika street view

Crljivica by Mateo Čelan

Cista Velika, Crkvine 360º by Mateo Čelan

utorak, 26. ožujka 2013.

Čemu još, između ostalog, služi komp?!


 Kiša, kiša... Opet zaladilo. Vanka se ne može, a u kući falabogu uvik se nađe štogod za radit. Komp je moja škrinja s blagom, zlata vridnim idejama, korisnim tutorijalima. Obično ispletem ili iskukičam uzorak nečega i onda se iz toga uzorka može svašta iščitati, a i ne manje važno: kako izgleda s naličja. Ovaj uzorak toplo preporučam za šal. Po mome izgleda efektno, prozračno je i mekano, a izvedba nije zahtjevna. Broji se samo do 5. Nema šanse da jedna strana “povuče” i da pletivo ode ukoso. Jedino je na početku tramak savladati štap. Ovaj štap je promjera 17 mm i trenutno služi kao improvizirana debela igla za pletenje. Nakon kratkotrajne početne šeprtljavosti, sve ubrzo  dobro legne u ruke. Svatko tko bude ovo raditi sam će skužiti gdje malo zategnuti, a gdje popustiti. Važno je da slobodna nit vune uvijek bude iza pletiva. Ja sam radila s dvije kukice. Tanju sam upotrijebila za stavljanje petlji (omča) na štap. Možda se tekstura ne vidi dobro na ovim uzorcima radi boje, ali ono bitno je “utisnuto” u njemu. Nakon savladavanja tehnike vjerovatno ću se otisnuti u neko svoje more kombinacija.


lice pletiva
naličje pletiva















Evo i tutorijala: Learn How to Crochet - Broomstick Lace Scarf Stitch (PeacockStitch, Peruvian Stitch, Jiffy Lace)



Nema komentara:

Objavi komentar