Cista Velika street view

Crljivica by Mateo Čelan

Cista Velika, Crkvine 360º by Mateo Čelan

petak, 21. travnja 2017.

Petar Merčep: Max

Go, Pere, go!
Iako sam, nakon Prpušalija, očekivala zbirku pjesama o kojima mi je pričao, dragi prijatelj i dobar čovik Pere Merčep je iz bogate škrinje svojih zapisa ovaj put izvukao roman „Max“.

"Slijedom priča mog pokojnog oca koji je preživio križni put, potrudio sam se pronaći još neke ljude koji su preživjeli iste torture kao i moj otac, saslušati ih i usporediti njihove priče s očevim. Fragmente tih priča sam uobličio u jednu književnu formu koju bismo mogli nazvati romansiranom biografijom. Na nešto više od tristo stranica opisani su stvarni likovi i stvarni događaji.“ 
(Izvor: HRT Radio Split)

       „Glavni lik romana je mladić po nadimku „Max”, a i sam roman je naslovljen njegovim imenom. Navedena romansirana biografija prati ovog mladića i nekoliko njegovih vršnjaka koje je život odnio raznim putovima, ali ih je nakon rata zadesila ista teška sudbina, neki od njih su bili pripadnici Hrvatske vojske, a neki civili koji nisu imali nikakve veze s ratom, ali u očima nove komunističke vlasti jednako su tretirani jer njihov krimen je bio isti – bili su Hrvati. Vrijeme je to Drugog svjetskog rata.

            Autor Petar Merčep knjigu je posvetio svome ocu, koji je proživio križni put, kao i mnogi koji se niakd nisu vratili i kosti su im razasute po jamama i drugim stratištima.
            Oni koji su preživjeli križni put o tome su šutjeli ilii pričali skrivečki pa je roman nastao na osnovu tih priča a namjena mu je osvježiti sjećanje na te tragične događaje, kako se ne bi potpuno zaboravili.“
(Izvor: Portal dnevnih novosti)

Ovdje se radi o dvije promocije knjige: jedne u Katunima i jedne u Vodicama. Između te dvije dogodile su se i promocije u Splitu i u Zagrebu.







Nema komentara:

Objavi komentar