Cista Velika street view

Crljivica by Mateo Čelan

Cista Velika, Crkvine 360º by Mateo Čelan

petak, 8. ožujka 2013.

Internet vs. jugo

            Jedan jači nalet juga, a ni ne mora, osrednja kiša i ode internet u varićak. Ljubazna agentica me obavijestila da nije do uređaja nego da se na centrali vidi da puca veza. Očekivala sam nekoga da me ubrzo spasi od informatičke izoliranosti. Tehnička podrška na ovom terenu funkcionira dobro i brzo i nemam se šta žaliti. Onda je doša mali i utvrdija da je nešto trulo u kompu, prčka po tipkovnici i sve je opet u funkciji. To me spasilo da ne moram amo-tamo nosati i vozati kućište, a što bi mi izbilo još koju kunu iz plitkog žepa. I daaaa....Vama, gosp. Liniću, puno fala što ste tako srčano preuzeli brigu o mojim izdatcima. Samo još sitnica. Dat će te mi adresu i ja ću van dragovoljno poslati moju ekipu na kazan. Vi imate, vi to možete. 
                  I bez mog slučaja, profesionalna ekipa t-coma je po Čelanima imala posla skoro pa od kuće do kuće. Za one koji imaju malo žešćih problema s napajanjem, putovanjem, preplovljavanjem itd. u ovakvim meteorološkim uvjetima ovo je, naravno, samo anegdota. Ajjj... dobro..... Nije sve tako crno. Nešto je i ljubičasto. I pristaje uz današnji Dan, Dan žena.





Nema komentara:

Objavi komentar