Cista Velika street view

Crljivica by Mateo Čelan

Cista Velika, Crkvine 360º by Mateo Čelan

petak, 6. travnja 2012.

Sirnice opet

                  Evo kako ja pravin sirnice: zamutin, zakuvan, prikuvan i ispečen. Otprilike od kilo brašna. Može i bez recepta... onako... na žlice i odoka. Ne mo'š falit. Ne šporkaje se puno suđa jer ja nisan od onih koji svaki sastojak mišaju u drugoj tečici. Peku se na 150 stupnjeva dok ne poškure. Za neke je možda prekasno za ovi Uskrs. Kod nas je blagoslov sutra ujutro u 9 uri pa je navrime. U svakom slučaju može poslužiti za neki sljedeći put. Sve se vidi na slikama, brzo uzađu i još se brže ispeku. Kad se izvade iz špahera proći vrhom noža samo ispod ruba sirnica jer se zalipe tamo di se jaje iscidilo na padelu. Najlipše su kad su još mlake. Sve slike su moje autorsko djelo, a ja nisan livaja, pa kako je ispalo - ispalo.





2 komentara:

  1. Preko neta čuti se lip miris žutih sirnica. Lijep Uskrs želim!

    OdgovoriIzbriši
  2. malo zaostajem, bilo puno posla prošli tjedan ali uspio sam uvatit komadić... mmm
    popetov

    OdgovoriIzbriši