Cista Velika street view

Crljivica by Mateo Čelan

Cista Velika, Crkvine 360º by Mateo Čelan

nedjelja, 15. travnja 2012.

Hexagon

                                Živila vunica, krpice i botuni! Ovo san ukrala iz Nikolinog komentara ispod prethodnog posta. 'Vamo vunica, a na njegovom blogu Tinine krpice kolajne. Šarene, s maštovitim ukrasima i dodatcim, duhovite... Ma prekrasne! Ja sam napravila još jedan pačvork. Nisu mi bile važne ni boje ni debljina vune. Što se našlo pro ruci, to je poslužilo. Namjera je bila pokušati „pročitati“ uputu za ovaj rad, jer ona nije prikazana shematski nego opisno, pomoću kratica i simbola na engleskom. Bilo je pogrešaka i paranja, dvojbe i zadovoljstva. Mislim da san, u nepresušnom moru kombinacija na internetu, našla ono što mi se sviđa. Doduše, ne baš brzo i ne bez iskrenja u očima. Ali kad mi se nešto svidi, onda je to - to i ne triba mi dalje tražiti. Planiram uptrijebiti zemljane boje, ali to opet ovisi o tome šta je ostalo u kutiji. Za konačnu izvedbu će trebati dvadesetak ovakvih komada. Eto zabave i veselja!





Nema komentara:

Objavi komentar