Cista Velika street view

Crljivica by Mateo Čelan

Cista Velika, Crkvine 360º by Mateo Čelan

nedjelja, 16. prosinca 2012.

Urbana ili "urbana" top lista

          Ili kako čeljade s asfalta krabi mast. Prvi put. Zapravo drugi. Kao podsjetnik na prvi put osta je pečat na dnu teče koja, eto, i danas još dobro služi bez obzira šta joj se dogodilo. Ovaj put san na vrime pozvala pomoć. Ovaj posal nije baš za kilavce i radi se uz aktivna sva osjetila. Dakle miris, okus, sluh, vid i desnica ili ljevica u dobroj kondiciji. Moja susida stručnjakinja za ovaj posal dala mi je nekoliko preciznih uputa koje zlata vride i ne mogu pročitati ni na jednom webu: Uliti u teču vode, mišati energično duuuugo, dugo, da se ni jedan komad ne takne dna, kuvati na laganoj vatri dok se mast ne zapini, čvarci ne procvrče i pokafene, a mast prestane mirisati po gudinu. Zanemari drugu smjernicu na dvi-tri sekunde i sve će otić kvragu.
                Apropos naslova posta, ne znam ko je smislija ime emisije, ali njušim nečije komplekse. Je l’ bi me tribala ova Urbana top lista prosvitlit? I po čemu urbana? Jer ja san navrnuti ruralni element. Unatoč tome u komunikaciji primjenjujem bon-ton, vladam 
priborom za jelo, govorin dva strana jezika izvan regije, kemijska mi je u ruci koliko i motika... Prihvaćam različitosti, ali ne i kad mi neko maglom pamet soli. Ili je to tek nečiji pokušaj da se oslobodi provincije u sebi? Dalo bi se o ovome još svašta napisati. Kod nas Hrvata, izgleda, samo podjela stalna jest! A sad iđen žvaknit koju žmaru. My favourite!   ♥♥♥♥






2 komentara:

  1. Što sam filmić, što glazbena pozadina i nije bilo druge nego pravac riva i na blagdanskom štandu udrit po čvarcima uz dodatak vrličkih uštipaka. Mljac...

    OdgovoriIzbriši
  2. HAHAHAAHAH....!!! Uslast! Ja ih ovih dana konzumiram nakon ručka. Na kraju ispadne da mi je ručak bija predjelo. Kad in je teško odolit!

    OdgovoriIzbriši