Cista Velika street view

Crljivica by Mateo Čelan

Cista Velika, Crkvine 360º by Mateo Čelan

četvrtak, 6. prosinca 2012.

Sveti Nikola, pozzz...!

               Istina je da je sveti Nikola najdraži dici, ali virujen da se i odrasli rado sićaju Nikole iz svog ditinjstva i priželjkuju da se ponovi neka čarolija iz tog vrimena.  U tu grupu svakako pripadan i ja. Iako, s vrimenom moja lista želja bivala je sve kraća. Želje sve probranije, praktičnije. A bome i čizmice su bile one lanjske i prilanjske. Nikola i da je tija, nije ih moga ne pripoznat. Ono šta bi spustija u njih, velikodušno san primištala u one dičje. Onda je sv. Nikola skužija moju muku pa mi je olakša posal tako da je sam sve stavlja u dičje čizmice. Aj dobro. Nikad nije manjkalo radosti. Mater je najsritnija kad su dica sritna. S vrimenon dica ošla i odnila čizmice. Slijedom toga prošle noći samo je moja čizmica stala, kao slučajno nasrid hodnika. Nije moga promašit. Od nekad dugog popisa želja ostala je samo jedna ceduljica, zarolana, a na njoj broj računa u banci. Tako da mi Nikola nije mora teglit darove i vrludat po komšiluku. Pa... sveti Nikola... ako si bija od volje i sredstava, to bi mi bila  prava božićnica.


Sv. Nikola u Cisti Provo.





Nema komentara:

Objavi komentar