Cista Velika street view

Crljivica by Mateo Čelan

Cista Velika, Crkvine 360º by Mateo Čelan

četvrtak, 12. travnja 2012.

What a wonderful world! ili Reciklaža


       Skrušeno priznajem da boje jeseni nisu zadovoljile neke moje vizije i očekivanja i tragom toga su doživile reciklažu. Nakon stvaranja liste korisnih linkova i vižitanja tuđih slika krenem ja u novu avanturu. S obzirom na to da nisan ništa pošteno iskukičala od srednje škole izuzev nekih bordura na džemperima,  postava i patent bili su veliki, ali ne i prevelik zalogaj. Najprije sam isplela dno u obliku stope. Oblikovala san boršu “na suzu”.  Puno lipše izgleda kad joj se dade neka forma makar i minimalnom intervencijom, nego kad izgleda kao obična vriča. Uspila san skrojit i sašiti postavu, stavit patent, ušit žepić. Olakšavajuće je to što se pletivo može šiti na mašinu. Ne mislin da je sve napravljeno idealno. Još ima prostora za poboljšanja, npr. patent na žepiću iznutra, ručke stavit na neko drugo misto, zahtijevniji oblik, dekoraciju... Usput san naučila i nešto novih engleskih riči. Ali i da pribadače bodu ko stovrazi. Novi izazov je već u realizaciji. Doduše tek je na početku. Dakle, ako mogu ja, onda može svak’.





4 komentara:

  1. That's a lovely bag! Thanks for your sweet comments in my blog.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovih dana di se god maknem nailazim na vunicu, krpice,botune... Bravo! Vidi kod mene uradke moje nećakinje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A bi li ti moga tu pojavu osvijetliti onako... malo... s nebeske strane... an?

      Izbriši
  3. It is not my first time to go to see this site, i am visiting this web site dailly
    and obtain nice information from here every day.

    Feel free to visit my weblog web page

    OdgovoriIzbriši