Cista Velika street view

Crljivica by Mateo Čelan

Cista Velika, Crkvine 360º by Mateo Čelan

utorak, 27. siječnja 2015.

Kako sam se uplela u free form!

           Ja kukičam, a ciklone prolaze. Spiral, bullions, free form... Za mene je kukičanje uvik bilo otvorenije raznim kombinacijama, za razliku od pletenja di mi je sve moralo biti cakum pakum. Kod pletenja i kukičanja po određenoj šemi, već u samoj pripremi i odabiru vrste punata i boja postoji neka vizija kako bi konačni rad trebao izgledati. Možda je ova slobodna forma čak i zahtijevnija od rada po šemi. Kod slobodne forme kombinira se više vrsta punata, vuna različite debljine, sastava i teksture pa prema tome treba uskladiti dodavanje i oduzimanje očica. Za neke punte potrebno je i alat prilagoditi. Nekad od prve ispadne kako želim, a nekad triban čekat da ideja nađe mene. Kombiniranje se može pretvoriti u pravu glavolomku. Uglavnom, dobro je za treniranje moždanih vijuga. Da ne bi ispalo puko filozofiranje oko jednostavnih stvari, evo par slikica mojih pokušaja. Komadi se spajaju u željenu formu, a praznine između njih ispunjavaju se manjim motivima.





























Nema komentara:

Objavi komentar