Cista Velika street view

Crljivica by Mateo Čelan

Cista Velika, Crkvine 360º by Mateo Čelan

ponedjeljak, 19. siječnja 2015.

Borša krokodil


                Aaaa..., eto, da se pohvalim da sam još jednu boršu dovršila do kraja. Uz nekoliko počinjanja i paranja, odustajanja pa vraćanja, primjene nekog svog načina i razočarenja. Ali, išlo je... Bolje provat pa pogrišit, nego uopće ništa ne započet. Kako sam već ranije pisala, crocodile stitch, srednja težina punta, reljefan i vrlo efektan. Ovaj put san na unutarnji džepić sašila i patent. Postavu sam osvježila materijalom druge boje tako da bude gladac izvanka i iznutra. Što se tiče patenta na vrhu borše, na prethodnim radovima bila mi je muka živa utirat oba kraja patenta ispod postave. Ovaj put jedan kraj san ušila unutra, a na drugi našila robu u boji podstave, ostavila ga vanka, i ništa se nije izgubilo na estetici. Odustala sam od ručki od kože ili skaja jer bez njih borša se može lako oprati. Sad već planiram nešto novo i drugačije. Spiral stitch ili bullions, kombinacija free form. Ne mogu virovat šta sve ima.  Nažalost, malo ili ništa od toga nema na internetu na Hrvatskom.















Nema komentara:

Objavi komentar