Cista Velika street view

Crljivica by Mateo Čelan

Cista Velika, Crkvine 360º by Mateo Čelan

nedjelja, 20. siječnja 2013.

Nešto staro, nešto novo


         Danas sam konačno uspila nadopuniti post od lani Zvijezde su ipak zvijezde o proslavi proglašenja najljepšeg školskog vrta primorske Hvatske. Klikom na naziv posta vratiti će te se na post, podsjetiti se na događaj, a ovdje možete pogledti uređeni video zapis sa fešte. Dok se u portunu feštalo uz prigodni program, na katu se odvijalo javljanje uživo u radijsku emisiju „Slušaj kako zemlja diše“.  Nakon službenog programa, snimljena je emisija „Mi smo na redu“ u kojoj su školska dica dobila još jednu priliku da se pohvale svojim uspjesima i ispričaju nešto o svojim doživljajima i školskom životu. Ovdje će biti i dva audio zapisa: audio zapis javljanja uživo u program Radio Zagreba, a i onaj snimljen za emisiju „Mi smo na redu“ koja je emitirana 18. siječnja.

Update:  Ne da mi se sada pisati o tome da je audio zapis na androidu u nekom šašavom formatu i da san na internetu prekopala konvertere svih mogućih ekstenzija. Nasriću priskočila mi je jedna boljemisleća glava i ostalo je bija peice of cake. Iako fali komadić na početku.









Nema komentara:

Objavi komentar