Cista Velika street view

Crljivica by Mateo Čelan

Cista Velika, Crkvine 360º by Mateo Čelan

utorak, 22. svibnja 2012.

Bomboni od bajama

               Evo sam se odlučila pokazati kako se prave bomboni od bajama. Često me ljudi, koji su ih probali, pitaju za recept, a ostali ih samo vole. Guglala sam i tražila podatak o mogućem porijeklu tog slatkiša, ali bez nekog preciznog rezultata. U Hrvatskoj je tradicionalna slastica. Pravi se svugdje i u svim prilikama. Zato sam zaključila da je to dugovječna, svevremenska i globalna poslastica. Na jednom mjestu sam više puta ponovila jedno te istu stvar. To je zato što baš tada treba imati dobro oko i spretnu ruku da bajami ne ostanu na vatri sekundu duže nego što treba. Tavu  maknuti sa vatre i miješati bajame još malo dok se ne ohlade. I svakako, ne manje važno, ovi bajami su domaći i prilično krupni. Postupak nije kompliciran i ima puno prednosti. Ne šporkaje puno suđa. Nema masnoće. Svakome su dragi. Zgodno upakirane, svatko će ih rado primiti kao poklon. Jedini problem je što ih je uvijek malo.





2 komentara:

  1. Zlatne i spretne ruke. Svaka čast na izboru. Prije par dana kroštule, sad bomboncini od bajama. Lipo lipo.U slast

    OdgovoriIzbriši
  2. Pregledno, razvidno... Pohvale snimateljici, demonstratorici, montažeru...

    OdgovoriIzbriši