Cista Velika street view

Crljivica by Mateo Čelan

Cista Velika, Crkvine 360º by Mateo Čelan

nedjelja, 6. svibnja 2012.

XXL misec iznad Ciste


            Nakon prvog pokušaja da zabilježim misec u perigeju  to je izgledalo kao crni botun na biloj konobarskoj košulji, ali u negativu. Ili još bolje kao pogled iznutra kroz otvor kamere obskure. Tribalo mi je još nešto na fotografiji, neko strano tijelo koje bi definiralo prostor, dočaralo daljinu i dubinu. Ok, slika baš nije uspila. Možda zbog tehničkog neznanja, ili su me noćne vile cimale za lakat. Ali je vridilo bar dokumentirati momenat i noć kad je misec bija u najlipšem sjaju ove godine. Sljedeći korak će biti sisti oči-u-oči sa svojim aparatom te konačno i do kraja istraži što znače one slovčane i brojčane kratice i tulipani, arhitektura i geografija na svakoj strani uređaja.





Broj komentara: 5:

  1. Ma, odlično! Meni se bilo lino dignit...

    OdgovoriIzbriši
  2. ... i uđi u postavke i eliminiraj ovu provjeru putem riječi za komentare. Iritira. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo makla. Nisan ni znala za to... Bit će da san prčkala štogod pa to ostalo.

      Izbriši
  3. Taaaako... Dosadilo mi dokazaivat da sam čovik, a ne robot.

    OdgovoriIzbriši
  4. ja sam ga pokušao približit...a vidiš zaboravio pokazat kako je ispalo

    popetov

    OdgovoriIzbriši