Cista Velika street view

Crljivica by Mateo Čelan

Cista Velika, Crkvine 360º by Mateo Čelan

utorak, 31. svibnja 2011.

Sve je pod kontrolom (ugl.)

                    Vruče, sparno, prigodne viroze, sunce žeže... Dobro bi došla dobra kiša i friška arija. I tako mi skoro svakodnevno slušamo grmljavinu  koja je samo jadan kapric prirode i podvala neba, jer jedne dobre jake kiše nema pa nema. A i ono šta poškropi neće ništa i nikoga napojiti. Oblaci skreću i izlivaju se negdi tamo za brda, a mi vidimo samo njihove sjene. Suša traje već neko vrime i triba počet zalivat. Ova jednostavna vizura mi se u jednom momentu učinila po nečemu posebna i za nju je vridilo izać iz kumpira, otić po aparat, uslikat i opet se vratit nazad. Više puta mi se dogodilo da san propustila zabilježit neke prizore zato šta ili nisan imala aparat pri ruci ili mi je jednostavno bilo lino pružit ruku. Posli mi je uvik bilo ža. Na koncu konca nije ni važno oće li mi se slika svidit ili će donit razočarenje. Nekad se dogodi da fotografija koja je meni samo jedna u nizu, nekome privuće pažnju. A fotografija koja po mom mišljenju ima neku forcu, kod drugih prođe sasvim neprimjećena. Narcis bi toliko plaka od muke da bi nan sigurno dobro natopilo.

1 komentar:

  1. vrijedilo je ovjekovječit taj trenutak
    i ja sam zalivao prekjučer, a onda jučer...poplavaaaa
    u KŽ kažu preko 120 lit. palo

    OdgovoriIzbriši