Cista Velika street view

Crljivica by Mateo Čelan

Cista Velika, Crkvine 360º by Mateo Čelan

utorak, 7. lipnja 2011.

Ja i on u lozama (ili Priroda i društvo)

             Kad čovik misli da je sam, e nije sam. Sreli smo se negdi na po reda. Ja na bančiću, a on između dva trsa. Ja san se iznenadila, a on nije ni trepnija. Ja trk po aparat, a on se ukopa u mistu. Ma isto mi je ža' šta se ne vidi bančić i makinica za vezivnje loza. Bilo bi autentičnije. Milka Babović bi iz ove scene izvukla pregršt melodija, boja i šljokica. Ja san imala druge misli na pameti jer san klečala na jednom kamenčiću i bolilo me kolino. I da prostiš zec, iako se nisi puno mrda, nije mi bilo lako uvlačit se ispod žice. Pokušala san napravit i video, ali mi nije uspila akrobacija da jednon rukon sniman, a drugon zeku škakljen lozinom po nosu da se malo makne. Bliže nisan mogla pa onda nisan mogla ni dobavit. Na prvi pogled je izgleda više kao mrtva priroda nego kao društvo. Ali iman svidoka da je potrča.

3 komentara:

  1. Čuj, Njofra... Vidi što je ozbiljan, ko da se slika za osobnu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Srića njegova šta je još maloljetan.

    OdgovoriIzbriši
  3. a ja se pitam zašto je tako miran
    sad vidim, on je još mali

    popetov

    OdgovoriIzbriši