Cista Velika street view

Crljivica by Mateo Čelan

Cista Velika, Crkvine 360º by Mateo Čelan

nedjelja, 10. srpnja 2016.

Boliglava, boliglava!

           Počinja ugl. od palca. Ono kad mi nokat krene mimo putanje, pa prvo počne boliti, pa onda sliniti. Pa onda to moran operirati, pa ne mogu normalno odati,  trčati, pliviti jer na palcu  ima toliko  tufera da izgleda ko kinder jaje. A poljoprivreda stoji i čeka jer ne mogu obući postol, a ni bosa ne mogu nigdi jer se bojin infekcije. I onda  obuvan sve  po jedan. Srića u nesrići je da se namirin na kirurga koji je vrhunski odradija faturetu i bit ću mu vječno zahvalna. Kaže doktor da moran na more za točat palac… Hahaha… da na more… hahaha… Nego doma, kajin vode, šaku soli, koji papirnati brodić i eto koristi i ugođaja. Zatim ono, kad na stablima ostane par stotina kila višanja jer ne mogu skupit  dovoljno ruku da ih poberu. Pa kad iz vinograda mogu izać jedino uz pomoć kompasa. Pa onda priča o novom školskom kurikulu i svim nekakvim udrugama koje su se prilipetale uz njega, i češu se di ih srbi. Komentirat ću samo dio govorancije Ane Brakus sa drugog „prosvjeda za potporu“ kurikulu. Lipoto moja, uvik je bilo lezbijki i pedera. Prihvaćali smo ih onakve kako su se predstavili i nismo imali problema s tim. Eto, ako mi zakucaju na vrata, ja ću prva obisit šarene balune. 
       E onda ono, kad se svi politički pokvarenjaci, demagozi i nabiguzičine tituliraju s uvaženi i cijenjeni. A sa ekrana me gledaju u oči i kake. I onda još ono kad moran produžit vozačku, kad je moja dioptrija ubojita opasnost na cesti, veća od onih ušlagiranih i likova na pogon alkoholnih para. Platin duplo. Prvi put kontrolni pregled, a drugi put svakio sranje dotičnih koje legne na grbaču radnog naroda. Triba mi broj broj mupa, nešto bi ih još pitala,  i nađen ga na mrežnoj stranici. Spopadne me neko zadovoljstvo radi toga, eto, kako lako dođen do informacije, i pitan se di je kvaka. Odgovor stiže brzo: birali ste broj koji se ne koristi. Prvi broj, drugi broj. Tek je treća sreća. Daaa… Moraju biti sva tri dila kontrolnog pregleda i točka. I valja mi se rastati od masne sumice. Kako svak' ima svoje veselje, tako se i ja radujem slaganju šarenih sličica kod psihologa. Prošli put san rekla da je na mom radnom mistu čak poželjna dnevna doza šašavosti, i tako san se izvukla. Ove godine ću slagati sličice za vidit je li se šta prominilo. Sritan mi godišnji odmor. Svih 90 dana. E a sad bi mi dobro doša jedan reset.






Nema komentara:

Objavi komentar