Cista Velika street view

Crljivica by Mateo Čelan

Cista Velika, Crkvine 360º by Mateo Čelan

petak, 16. studenoga 2012.

Vijest dana, godine, stoljeća...

                Nisan mogla pratiti događaj na tv pa san vijest dočekala kotrljajući se u autu cestom kroz Provo. Najprije san čula zvona kampanela Provske crkve. Zatim mi je ususret naišlo auto sa zastavom iznad krova. Kod Čelanovog puta me presreja kruvar također sa zastavom.  Siguran znak dobrih vijesti. U školi nitko više ne može zadržati pažnju na nastavu. Svi su vanka. Vrime je slavlja. Uostalom, današnji događaj se ne uči iz knjige. Organizirane su radionice s temom oslobađanja generala Markača i Gotovine, i u vezi s tim prisjećanje na pad Vukovara.


















3 komentara:

  1. Lipo je reka Gotovina. Kako su starije generacije iskvarene i niskog morala, vrijeme je okrenut se budućnosti i mladima. Samo pošten ulog u njih garantira ljepše nove dane.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po meni ono je antologijska rečenica. Triba se nastavit borit sa svakodnevnim brigama i problemima, ali bar smo jedan teret skinili s glave.

      Izbriši
  2. Odličan post, kako kaže Pero okrenimo se mladima, no ja se bojim činjenice da smo ih mi odgajali.

    OdgovoriIzbriši