Cista Velika street view

Crljivica by Mateo Čelan

Cista Velika, Crkvine 360º by Mateo Čelan

ponedjeljak, 5. studenoga 2012.

Vertikale i horizontale

             Crljivica je dobila android. Prvi i jedini ikad. Redovitije nego inače peren ruke,  pipkan po ekranu i nadan se ugledati onu pravu aplikaciju na kraju tunela. Dabogda to bija tunel Sveti Ilija. S obzirom na to da me ovi dar svrstao u trendovski mainstream, možda je sad pravi trenutak za promjene. Novi stil i način  života. Novi stav, nova poza, pročešljavanje vlastitog glazbenog ukusa, precizna impostacija mašinice, naoko nemarno i ležerno, ali s velikom pažnjom i posvećenošću. Dobro će mi stat. Ako gledamo korisnu stranu, dvi trećine toga mi nikad neće tribati. A ono ostalo izrečeno između molim, halo, ej, čuj, doviđenja, šalji pare i bog moglo se i sa starog. Ali, božemoj, napredak ne možeš ni zaobač ni priskočit. I sad, moj pametni telefonu, kad smo već postali ovako bliski, reci ti meni kako skinit koju kilicu viška.





4 komentara:

  1. Čestitan na igrački i ako mogu pomoć evo:
    http://www.trcanje.rs/blog/trkacke-aplikacije-za-android-telefone/

    OdgovoriIzbriši