Cista Velika street view

Crljivica by Mateo Čelan

Cista Velika, Crkvine 360º by Mateo Čelan

ponedjeljak, 19. ožujka 2012.

Već je bija i vakat!

                 U subotu čista arija, nebo bez oblačka, sunce žuto žuto, Bijakova u daljini na kojoj se snig topi ko u fotošopu. Okus zemlje, suhe i prašnjave. Aronu najdraža baš takva. Svi istrčali vanka puni force, planova, punih ruku posla i alata. Kleopatra, Mona Liza, klize iz ruku jedna po jedna. Ha!!! Pade mi na pamet: ko ze zemlje ne okusi, taj se kumpira ne najide. Drugi tjedan ćemo sadit kod nekog drugog i veselimo se tome. A o suši ćemo pričati kad postane problem...  Danas je već druga priča. Južina u lopaticama i križima, drača u mišićima, znoj na vratu, pržina u očima... Di nesta’ ona lakoća od nekidan?!






2 komentara:

  1. i mi ih u subotu "zaboli", samo sam ja oko motićice na frezi omotao krpe pa sam tako radio fošalea vidim vi budacima
    popetov

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ovo je tek početak. U narednim danima slijedi "pokret naroda" sa njive na njivu.

      Izbriši