Cista Velika street view

Crljivica by Mateo Čelan

Cista Velika, Crkvine 360º by Mateo Čelan

utorak, 13. ožujka 2012.

Lucky me!


                      U paketu s mojom novom starom zanimacijom svakako ide i pričica o tome kako san došla do jedne knjige. I kako san imala neočekivanu i neobjašnjivu sriću. Knjiga je izdana davne osandeset i devete i nikad više. Knjigu tada nisan kupila. Više se ne sičan je li zato šta je bila skupa ili zato što me kukičanje tada nije pretjerano interesiralo. He he he... Ali  nikad ne reci nikad. Kad je jedna curica donila knigu u školu, zapalila se želja da to moran imati. Mnoštvo uzoraka, opisa, oblika, mogućnosti, ideja i poticaja, a sve jasno predočeno slikom i tekstom. Prvo krenuh na on line  dućane. Nigdi je nema na lageru, ili mi je onaj rijetki primjerak otiša isprid nosa. Ova knjiga je inače vrlo tražena roba na pletačkim forumima. Obašla san sve knjižare u Splitu. Sve nešto slične teme, ali to nije to. U svakoj knjižari su čuli da je knjiga davno postojala. U jednoj antikvarnici je nema, a druga, i posljednja šansa, bila je zatvorena. Već san mislila bacit koplje u draču. Aj svratim još u onu ispod ure. Dam prodavačici papirić sa naslovom i autorima. Dok je pribirala popolici prodavačica se sitila da možda ima u kući knjigu. Odma ščepan priliku. Žena je bila voljna prodat, a ja san bila voljna platit šta košta da košta. Tako san se dočepala vrlo vridne i rijetke knjige, a da nisan za nju ni orala ni kopala. Mojaaa... moJAA... MOJAAAA!!! Uffff...euforični blizanac! Zavidit će mi svak’ ko zna o čemu pričan. 


2 komentara:

  1. Kaže ova moja da si baš Lucky. I odmah je naručila neku mustru od prijateljičine svekrve iz Zagreba. Neka vjerska tema izrađena na kukicu. Nevena nam se udaje odmah iza Uskrsa i hoće joj izradit. A za Artura nam se javi na facebook za člana na stranicu http://www.facebook.com/groups/igrane.vitezovi/

    Lucius artorius castus je patriotiz Lovreča

    OdgovoriIzbriši
  2. ah taj feis... morat ću konačno srušit zidove Bastilje i otvorit račun.

    OdgovoriIzbriši