Cista Velika street view

Crljivica by Mateo Čelan

Cista Velika, Crkvine 360º by Mateo Čelan

srijeda, 6. srpnja 2011.

Hunger (Glad)

                 
             Smokve koje san uspila ugrabit isprid ovih proždrljivaca izgledaju izvanka i iznutra neuobičajeno za ovo doba sazrijevanja. Izvanka su mecave i tamnozelene, a trebale bi biti svijetlozelene prošarane žutim. Iznutra su blijede ili gotovo bijele. Neke imaju medni okus, a neke su sasvim suhe. A bajami su nešto manji nego inače.  Kažu da je to možda zato što su noćne temperature niske. Vlage nije falilo jer svako malo nešto padne sa nebesa, a i zaliva se redovito. Ono što je neobično s ovim malim zelenima je da ih ove godine ima više nego prije. Nikad do sad nisam vidjela da se slade lišćem od loze. Promjene u prirodi su očite. 

          U wikipediju ukucam gundevalj, a izađe mi ovo. A to nije jedniteisto. Zatim sam pokušavala sa različitim nazivima: gudac, govnovalj, green scarab beetle, scarabeus socer... Zadnja opcija je bila chiloloba acuta, a ovo je najbolje sa popisa prikazanih linkova. Ko bi reka?! Mislija bi čovik da iza svakog linka iskače gundevalj.

Ipak, ipak... Prija Eszter je bolje od mene znala šta triba tražit : Cetonia aurata

2 komentara:

  1. takve su smokve i kod nas ove godine. ja sam pomislio da nije od prevelike vlage, ili mi je palo napamet da ih nije koji insekat piknuo pa zarazio
    a ove meni nostalgično drage životinjice mi zovemo gudeji. nije bilo FB, mobitela nego uhvatit gudeja (kad su oni veći) i vezat mu konce za zadnju nogu pa neka leti

    a kod mene od (najdraže) punice neke ružice
    rascvijetale se da se ni lišće ne vidi

    popetov

    OdgovoriIzbriši
  2. Davno je to bilo, prije skoro pedeset... Did moj mi sad prid očima i gledamo GUNDELJE. E, smaragdno zelena sjajna krilca...

    OdgovoriIzbriši