Cista Velika street view

Crljivica by Mateo Čelan

Cista Velika, Crkvine 360º by Mateo Čelan

ponedjeljak, 7. ožujka 2011.

(Za)Razno

           Falabogu, neka korist od interneta je i mnoštvo kreativnih blogova sa svin mogućim tehnikama, alatima i materijalima. Ideja ima mali milijun. Sam čovik se nađe u nedoumici bi li nastavija surfati dalje i samo gledati, ili bi odma skočija sa stolice i počeja nešto stvarati. Uz vrlo jednostavna rješenja i dostupne materijale čovik dobije dojam da može svašta napraviti, i da talent ima u malon žepu. Meni su posebno zanimljivi oni blogovi o pletenju i kukičanju. Ja kao, eto, bavin se s tin od malih nogu, ali dosta kampanjski. Sad san u fazi obnavljanja vještina i sticanja novih znanja, pa uspoređujen, istražujen, gledan kako ću šta poboljšati, a možda i naučiti nešto novo. Ljudi samouvjereno  i s ponosom izlažu svoje rukotvorine, šarmantne u svom nesavršenstvu. Oni su svi veliki kreatori s gomilom pozitivne energije, a njihova samodopadljivost hrani i moje samopouzdanje. I to je nešto.

3 komentara:

  1. zgodna neka manekenka ;)
    popetov

    OdgovoriIzbriši
  2. konačno sam uvatila malo vrimena da prolistam tvoj novi blog, radno i vridno ka i uvik:)))
    pozdravljam te
    putnica

    OdgovoriIzbriši
  3. Stars rating and "you may also like this" naći ćeš ovdje:
    http://www.outbrain.com/getwidget

    OdgovoriIzbriši