Cista Velika street view

Crljivica by Mateo Čelan

Cista Velika, Crkvine 360º by Mateo Čelan

nedjelja, 25. ožujka 2012.

You tube ili Tutorijali ili O jednoj lavandi

              Osim pisama koje mi dižu raspoloženje, a i onih koje mrzin iz dna duše, na jutubu nađe se svakakvih zamislivih i nezamislivih prikaza. Mene zanimaju uglavnom primjenjeni klipovi ili tutorijali o pletenju  kukičanju, kuvanju, vrtlarenju, tečajevima stranih jezika on line ili ukratko sve vrste ručnog rada i ukrašavanje i izrada dekorativnih predmeta. Malo san izanalizirala kako nastaju. Čini mi se da postoji tri načina: ili putem kamere na monitoru, ili netko drugi snima, ili je aparat fiksiran za površinu i ispred objektiva se izvodi performans. Više puta ljudi griješe, ali bez kompleksa ponavljaju dok ne uspiju. Kako nemam prvu opciju, ostale su mi druge dvi. S obzirom na to da su svi moji bližnji bili u tom trenu fiksirani za mašklin ili motiku, moj izbor je spa na  samsvojmajstor. Dakle aparat u jednoj ruci, a druga je postala radna. Malo smo teturali i ja i aparat, ali mislin da je eksperiment uspija. Ostaje vidit šta će bit s pacijentom.


             A sada o lavandi koja je ove godine ispustila i ono malo duše, što od starosti, a što pod teretom sniga i niske temperature.  Bila je na takvom mistu u vrtu da je upadala u oko, bila ukras i mamila mirisom svakoga. Najlakše bi bilo kupiti novu i posaditi. Ali pravi izazov je uzgojiti novu presadnicu. Osim ove kupovne, uzela san reznice i sa onih grmova koje su prije više od pedeset godina rasle po okolnim brdima dok bor nije sve osvoija. Danas još rastu po okućnicama. Dakle, sa drvenastih grana san zgulila nekoliko zaperaka tako da ostane kore na njima, skinila nekoliko zadnjih listića i....aahahaha.... Šta je dalje bilo...?!  Evo tutorijala!



  Obično ih stavin u kuću na neki prozor di ima puno svitla i daleko od topline. Ufff teže je bilo ovo nego držati budnima deset pari očiju bar onih efektivnih 20 minuta od 45.


2 komentara:

  1. ne kužim ovo umakanje u malo gnoja ...ili je to u "malo gnoja"...ma bitno da pusti korjen
    p.s. koji smirujući glas

    popetov

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma znan ja i fortissimo. Ono je neki fertilizator. Grančicu umočiš samo kraj, lagano s vrha, a ne ko da ćeš mišat puru... :-))))

      Izbriši